9 d’abr. 2009

LA FORADADA

La sortida a la Foradada ha estat tot un espectacle d'aigua.
En sortia per tot arreu. Aquí estem l'Elena, en Joan i jo. Estava buscant algun lloc per posar la càmera per fer una foto amb l'automàtic i per sort meva han aparegut una parella molt simpàtica i ens han dit: voleu que us la tirem? Crec que se n'han adonat que m'hi feia mal. Gràcies guapos!!!!!
Aquest és el camí que va de l'Esquirol a la foradada, però més aviat sembla un riu. He pogut comprovar que el "goretex" realment funciona.
Es veu que quan érem a la Forada, un arbre ha caigut enmig del camí, la qual cosa ha fet que en tornant, aquest arbre ens despistés moltíssim i no sabíem si tornàvem pel camí bo ( o pel bon camí) o no. Però a mesura que hem anat avançant hem vist que si que ho era. Sort que no ens ha caigut al damunt!!!!!
Per cert, també vull donar les gràcies amb en Joan i l'Elena per aguantar el rotllo que els hi he donat pel camí, i és que, no ho sé, no podia parar de xerrar.
Ens veiem a la propera sortida!!!!

3 comentaris:

  1. "Caminante no hay camino si no se hace camino al andar"
    Pobrets animalets del bosc, amb la xerrera de la Ta i companyia se us ha acabat la pau i tranquil•litat !

    ResponElimina
  2. eiiiii, que bé que us ha quedat el blog! ja m'explicaràs com t'ho has fet...

    El salt de tirabous impressionant! el dia que pugui si m'hi voleu m'apunto amb vosaltres

    Anna

    ResponElimina
  3. Oh que maco!!!!
    El que mes m'ha impressionat és el fabulós conjunt blau marí i groc de la Laura. Em podrieu dir a quina botiga el va trobar?

    ResponElimina